NICI LIFTINGUJĄCE I REWITALIZUJĄCE

MATERIAŁ: POLIDIOKSANON (PDO) LUB KWAS POLIMLEKOWY (PLLA)

Nici liftingujące
Mechanizm działania:

Miejsce zastosowania

– Poziome i pionowe zmarszczki na czole
– Lifting brwi
– Lwia zmarszczka
– Powieka dolna
– Policzki
– Bruzdy wargowo-nosowe
– Zmarszczki palacza
– Marionetki
– Opadające policzki, chomiki
– V-lifting
– Zwiotczała skóra : twarzy, szyi, dekoltu i całego ciała
– Opadające powieki
– Kurze łapki
– Przepuklina dolnej powieki
– Korekta kształtu nosa
– Korekta zmarszczek palacza
– Fałd podbródkowy
– Marionetki
– Podwójny podbródek

Przykłady zastosowań nici haczykowych i regenerujących:

– Lifting dolnej części twarzy: uniesienie owalu
– Likwidacja chomików
– Likwidacja drugiego podbródka
– Lifting dolnej powieki
– Lifting górnej części twarzy
– Lifting policzków
– Foxy eyes ( uniesienie zewnętrznej części brwi, korekcja opadającej powieki)
– Lifting szyi
– Wzmocnienie i zagęszczenie skory twarzy, szyi i dekoltu

PRZECIWSKAZANIA NICI PDO:

PRZECIWSKAZANIA NICI PLLA

ZALECENIA PO ZABIEGU Z UŻYCIEM NICI

1. Nie dotykać i nie masować miejsc implementacji nici. Nić by się zakotwiczyć, potrzebuje ok. 72 godzin. To czas w jakim w obrębie skóry wytwarzają się tzw.
mostki łącznotkankowe mocujące nić i zapobiegające jej przesuwaniu lub wręcz utracie (wyjściu poza obręb skóry).
2. Wszelkie zabiegi pielęgnacyjne (demakijaż, nakładanie kremu, mycie) w miejscach gdzie wprowadzano nici muszą być przeprowadzane bardzo ostrożnie. Nie
wykonujemy ruchów przesuwających ani masujących nawet do 30 dni.
3. Przez 7 dni po zabiegu układamy się do snu na wysokich poduszkach uniemożliwiając niesymetryczny ucisk na skórę twarzy w czasie snu.
4. Przez 7 dni po zabiegu kontrolujemy mimikę twarzy – intensywne ruchy mięśni mimicznych mogą przesuwać nić lub niszczyć powstające połączenie pomiędzy nicią a skórą.
5. Przez 30 dni po zabiegu nie wykonujemy żadnych czynności wymagających intensywnej pracy mięśni mimicznych tj. nie odwiedzamy dentysty (konieczność długiego siedzenia z otwartymi ustami), kosmetyczki (nasilone ruchy masujące, nierównomierny ucisk skóry), nie masujemy twarzy, nie wykonujemy zabiegów z zastosowaniem fal radiowych lub ultradźwięków.
6. W dniu zabiegu może pojawić się obrzęk i zaczerwienienie miejsca, w którym wprowadzono nić. Zdarza się również że obrzęk jest niesymetryczny. Nie powinno to wzbudzać niepokoju. Jeśli jednak obrzęk nie zmniejsza się po 3 dobach od zabiegu konieczne jest wprowadzenie antybiotykoterapii.
7. Każdorazowo -jeśli dolegliwości typu obrzęk, ból, asymetria nie ustępują po 3 dobach po zabiegu lub wyraźnie się nie zmniejszają, należy skonsultować się z lekarzem.

kontakt@drszczepanowska.pl

Prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 10-19.

Adres:
Dywizjonu 303 113 lokal 2U,